Selig tänker högt… — 3 August 2010

  1. Stowe BoydThe Death Of The Phone Call
    3 August 2010 – Behöver man säga mer än att framhäva följande urklipp:

    ”This generation doesn’t make phone calls, because everyone is in constant, lightweight contact in so many other ways: texting, chatting, and social-network messaging. And we don’t just have more options than we used to. We have better ones: These new forms of communication have exposed the fact that the voice call is badly designed. It /deserves/ to die.”

  2. SocialTimes.comToyota Uses Facebook to Reward Prius Passion
    3 August 2010 – Effektiv varumärkesförankring, må jag säga…
  3. Mashable!Feds Resurrect “Do Not Track” Concept for Online Ads
    3 August 2010 – Bra att frågan tas upp igen – och den här gången på oväntad hög nivå.
    Med tanke på lobbyverksamheten och de stora affärsintresserna (läs Google, Apples mobila annonsering etc) lär dock utgången knappast vara positivt överraskande…
  4. Mashable!Pulse + Posterous = News Sharing Bliss
    3 August 2010 – Jag har inte kunnat vänja mig vid den (i mitt tycke) överdrivet grafiska presentationen av artiklarna i Pulse utan föredra textrader som jag kan läsa när jag ändå är ute efter att just läsa.Det kanske är dags ätt tänka om?

Facebook Comments

Lämna en kommentar